reklama

Asi som poslúchala...

„Opäť je to tu.“ Premýšľam, po čom by mohli moji blízki tajne túžiť a čo z toho by som im vedela splniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Áno, blížia sa dni ich narodenín. Mám ich pred sebou hneď niekoľko. Snažím sa nenechávať si takéto príjemné „problémy“ na poslednú chvíľu, pretože potom to, v mojom prípade, nedopadá najlepšie. Áno, som ten typ, ktorý začína vianočné darčeky obzerať vo výkladoch obchodov už v lete. Veď nikdy neviem, čo kedy a kde objavím. Ale tiež sa priznám, že mám problém ustriehnuť množstvo darčekov, ktoré za také dlhé obdobie nahromadím. Ale prečo nespraviť niekomu skutočne radosť tým, čo by si prial a sám možno ani nekúpil.(?)Avšak, vybrať ten správny darček je pre mňa niekedy priam neprekonateľný problém. „Bude sa mu páčiť ? Využije ho ?“ Tak toto sa sama seba pýtam od chvíle, keď ho vyberiem, počas platenia pri pokladni, až po príchod domov. Potom sa moje trápenie zväčša končí uložením darčeka na prísne tajné miesto. (Len mám niekedy problém spomenúť si, kde to tajné miesto bolo, keď príde deň D.)Sťažovať sa zatiaľ ale nikto nesťažoval. Vraj sa to ani nepatrí, takže pravdu sa asi aj tak nikdy nedozviem. Ale budem dúfať, že každý aspoň trošku potešil. „Veď sú zo srdiečka.“ Utešuje ma vždy kamarátka. „Áno, zo srdiečka, ale čo ak úplne na nič ?“Niekedy ich skutočne nenávidím! Dni v kalendári, ktoré mi určujú, čo mám kedy urobiť a vyzerá to byť také jednoduché. „Ale ja sa nechcem stať otrokom kalendára postaveného na stole, diára v kabelke alebo poznámok v mojom mobilnom telefóne!“ No a tak si musím občas vstúpiť do svojej hlávky a srdiečka, kde sa takto v okamihu usporiadajú moje schodíky na rebríčku hodnôt. A ako to so mnou je naozaj? Priznávam úprimne, som tak trochu otrok, pretože dodržiavam dátumy narodenín, menín, výročí a sviatkov, ktoré mám zaznačené v kalendári. (Ak náhodou nezabudnem, ups... ospravedlnenie tým, na ktorých som niekedy zabudla a nemala som.) Ale zároveň som ten človiečik, ktorý sa snaží hovoriť ľuďom, že ich má rád, ako veľmi a robiť alebo nakupovať pre nich tie malé drobnôstky dennodenne. A to „len“ preto, aby sa usmiali, mali radosť a vedeli, že sú pre mňa dôležití. Rok má predsa veľa dní a sviatkov tak málo. Bola by škoda, mať niekoho rád a spomenúť si na neho len v tie vyvolené dni. Ale uznávam, že oslavy a sviatky môžu byť a sú pekný zvyk, ak sa zídu tí, na ktorých mi záleží a darčeky tiež potešia asi každého. Ja som si takúto „oslavu“ zažila pár dní po Vianociach, keď som pricestovala za mojim priateľom a jeho rodinou. Takmer som neverila vlastným očiam. Čakala ma tam pod vianočným stromčekom kôpka darčekov, ktoré mi vyrazili dych. Od každého som niečo dostala a neboli to len tak hocijaké darčeky, ale aj také, ktoré vyrobili vlastnými rukami. (Viď obrázok k článku. Je to veľký obraz, ktorý mi vyšila mama môjho priateľa. Je krásny.) A tie si cením najviac, pre námahu a čas, ktorý je do nich vložený. Takže klobúk dole pred takýmito darmi a ich autormi. Asi som skutočne počas celého roka poslúchala, aj keď neviem neviem... Odo mňa jedno veľké ĎAKUJEM tým, o ktorých som písala a ktorých mám rada. Prajem všetkým veľa pekných darčekov. Tých, ktoré darujete aj tých, ktoré dostanete...Zo srdiečka d.o.m.iP.S. A ja budem ďalej rozmýšľať nad darčekmi, ktoré by najviac potešili. Ak máte nejaký nápad, rada si nechám poradiť, xi...

Dominika Kenížová

Dominika Kenížová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekto múdry raz povedal : "Nevadí, ak sa na ceste života potkneš, pretože je to znak, že kráčaš". A ja sa snažím vždy kráčať s úsmevom na tvári :-) Zoznam autorových rubrík:  Sme takí, akí sme :-)Múdrosti a protesty počas štúdČo o mne prezradia tieto riadkMoje obyčajné dni ako na dlaniSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu