reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Kenížová

Dominika Kenížová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekto múdry raz povedal : "Nevadí, ak sa na ceste života potkneš, pretože je to znak, že kráčaš". A ja sa snažím vždy kráčať s úsmevom na tvári :-) Zoznam autorových rubrík:  Sme takí, akí sme :-)Múdrosti a protesty počas štúdČo o mne prezradia tieto riadkMoje obyčajné dni ako na dlaniSúkromnéNezaradené

reklama

Čo o mne prezradia tieto riadk

„ Tri slová, obyčajné slová ... Nie si sám ... “

Dominika Kenížová

„ Tri slová, obyčajné slová ... Nie si sám ... “

Bozk... objatie... úsmev... pohladenie... slza... strach... láska...

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 588x
  • 4
Urazená, dotknutá, ponížená... ?!

Dominika Kenížová

Urazená, dotknutá, ponížená... ?!

Som egoista... Som rasista... Som človek s predsudkami, ale stále „len“ človek.

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 12
Asi som poslúchala...

Dominika Kenížová

Asi som poslúchala...

„Opäť je to tu.“ Premýšľam, po čom by mohli moji blízki tajne túžiť a čo z toho by som im vedela splniť.

  • 9. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 5
Čo majú spoločné skvelá káva a deň Sv. Valentína

Dominika Kenížová

Čo majú spoločné skvelá káva a deň Sv. Valentína

Ak chcem príjemne stráviť čas, porozprávať sa s kamarátmi alebo ochutnať niečo mňam, viem, kam ma takmer vždy zavedú moje nohy.

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 14
Prežívali ste niekedy svoj sen ?

Dominika Kenížová

Prežívali ste niekedy svoj sen ?

" Dnes mi to opäť došlo ! " Nie je to pekný výraz, ale hodil sa asi najviac zo všetkých, ktoré poznám.

  • 3. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 11
reklama
Úsmev od kamaráta

Dominika Kenížová

Úsmev od kamaráta

„ Mám kamarátov, že ich nespočítam, ani keby som sa veľmi snažila.“ Tak toto by som nikdy nemohla povedať.

  • 2. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 991x
  • 10
Ona

Dominika Kenížová

Ona

Pomaly umiera. Ešte má nádej, ale tá každú sekundu bledne viac a viac. Hýbe sa pomaly, v snahe nájsť si cestičku len pre seba, bez prekážok. Veď každý by chcel, aby tá jeho cesta bola čo najdlhšia a najbezpečnejšia.

  • 2. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 691x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu