reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Kenížová

Dominika Kenížová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekto múdry raz povedal : "Nevadí, ak sa na ceste života potkneš, pretože je to znak, že kráčaš". A ja sa snažím vždy kráčať s úsmevom na tvári :-) Zoznam autorových rubrík:  Sme takí, akí sme :-)Múdrosti a protesty počas štúdČo o mne prezradia tieto riadkMoje obyčajné dni ako na dlaniSúkromnéNezaradené

reklama

Sme takí, akí sme :-)

Skutočne sme niekedy takí zlí ?

Dominika Kenížová

Skutočne sme niekedy takí zlí ?

„ Óóóóó bože, opäť mi ujde pred nosom autobus. To nie je možné. “ Vravím si v niektoré, nie celkom vydarené dni. Človek sa ponáhľa, snaží sa prísť na čas, robiť veci podľa plánu a hlavne správne... a ono to jednoducho nejde. Prečo je v podobných chvíľach také ťažké nájsť niečo pozitívne, nejaký svetlý bod v tme, aj pre človeka ako som ja, ktorý sa snaží zdvihnúť ľuďom náladu aspoň úsmevom? Ale usmievať sa, ak sa mi nič v tej chvíli nedarí, je skutočne náročné, ak nie priam nemožné.

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu